About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, November 27, 2011

JR ---> Gambar Kelas @ Qdees 2011

Assalamualaikum..
ini adalah gambar kelas Jannah & Rizqi (JR)..
gambar ni aku amik dalam fail graduation kelas dorang..
sweet sangat kan..dorang ader gambar kelas masa kecik2 jugak..
boleh lah buat memorikan..
jgn tak tau mak pun ader okeh..
hehehe..tiba2 terasa nak buat entry lak fasal zaman kecik aku...
so jom kita tengok gambar kelas Jannah..

5 tahun, nama kelas En Mozart, tadika qdees Sri Awana 2011
sijil graduation 5 years..
so meh kita layan gambar kelas Rizqi lak..
hahahha,,ader somting yg tak kener..
tengok tu, org lain ngadap kamera..
dia rela ngadap tangan..jari dia..

meh kita fokus lagi..
seb baik ader teacher chong yg sporting...
comel2kan budak ni..dorang tahu main jer..
tapi itu gambar dulu kan..maksud aku mungkin beberapa bulan yg lepas..
tapi kini..Rizqi dah behave cikit kan..
dah sporting...
kalau amik gambar sekali lagi, dia dah boleh pandang kamera...

Rizqi pun dapat sijil graduation tamat 3 tahun..
aku pasti dia menjalani zaman sekolah yg indah..
Rizqi dari tak nak pi sekolah kepada yg rajin pi sekolah..
terima kasih kepada teacher2 qdees atas usaha2 utk perubahan Rizqi..
so next year Rizqi dah masuk 4 tahun..
dah 4 tahun anak aku....dah besar...
 zaman dah semakin cepat kan..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...