About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, November 27, 2011

JR ----> dedicated to all Qdees teacher ..tima kasih yar...

Assalamualaikum..
ni adalah part akhir konsert..
semua budak2 yg perform keluar ke pentas..
sesi mengenalkan cikgu2 yg ader kat Qdees..
inilah wajah2 teacher qdees yg mengajar JR..
ucapan terima kasih kerana mengajar anak2 saya..
menjaga nyawa2 saya sebaik mungkin...
memberikan ilmu kpd mereka..
so meh kita layannnnn gambar....




teacher Jannah -->Teacher  Mei chan, Teacher Mei Ie,Teacher Uma dan Teacher Mega..

yg pakai baju coklat tu Teacher Vijaya dan pakai sari hijau, teacher Thana..

paling tepi, teacher chong.. (sweetkan..)..

teacher2 Rizqi --> Teacher Chong (baju coklat), teacher Shalini ( pakai sari biru) & Teacher Raji (sebelah teacher Shalini)

semua teacher qdees yg datang....

pastu dorang budak2 ni buat nyanyian ramai..
lagu qdees dan 1 lagu mandarin...








sekian sahajer kisah konsert akhir qdees 2011..
semoga tahun depan, diberi peluang untuk menyaksikannya lagi..
aminnn


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...