About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, November 15, 2011

JR ---> @ Ayam Penyek Lamongan MITC Melaka..

Asalamualaikum..
saya memang peminat nasi ayam penyek..
tapi bukan semua tempat ader jual kan..
kat KL melambaklah kan..tapi kat pekan kecil tangkak ni mana ader..
yg ader pun nasik ayam Ali...tu pun best gak...
alkisah misi teringin nak makan nasik ayam penyek pun timbul..
google punya gogel carik kat melaka..
alhamdulillah ader kat mitc ayer keroh..
nama kedai tu Ayam Penyek Lamongan MITC ..
dekat2  ngan mydin, dan berhampiran KK decomart tu..
apa lagi..aku pun ngajak mr syahrir..
seperti biasa kalau bab2 makan, jawapannyer mesti OK..
jarang lah x OK...hahaha
dah jom meh kita tengok gambar2.


depan pintu masuk
 

menu makanan

jannah yg lapar,,

menu minuman

apa ntah nama..teh 3 layer kot..

nasi ayam penyek..


jannah punyer menu nasik sotong penyek kot,,hahaha lawak lupa nama..


ni ikan keli..pece lele kot nama dia..
pada pendapat aku..dari segi makan Ayam Penyek Lamongan MITC ni Ok2 sajer..
nak kata x best, ok..nak kata best sangat..banyak lagi yg ok..
sesuai sangat dengan harga yg agak ok..
lokasi yg strategik, senang nak parking serta keadaan kedai yg agak kemas..simple...
len kali, mesti repeat lagi kedai ni...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...