About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, December 01, 2011

JR ----> Holiday @ Kuching Day 3/ Part 1 (02/11/2011)

Entry sebelum:


  • Day 1/Part 1--->klik sini
  • Day 1/Part 2 --->Klik sini
  • Day 2/Part 1 ---> kilk sini
  • Day 2/Part 2 ---> Klik sini


Holiday @ Kuching Serawak --Day 3 : 02/11/11

1.      Bekpes @ café kk Kuching
2.      Kg Budaya Serawak
3.      Lunch @ Damai
4.      Jong Crocodile
5.      Kek lapis Fifi
6.      Kek lapis meera
7.      Dinner @ Kubah Ria & Restaurant Steamboat

Assalamualaikum..
sampai sudah ceriter hari ke 3 trip ke Kuching..
diteruskan dgn misi seterusnyer ke Kg Budaya Serawak. 
Tapi sebelum itu singgah bekpest kat Café dekat ngan KK Kuching...
makanan seperti biasa lah kan mee kolok,mee jawa,laksa, roti canai dll…
out torist guide..student kk kuching..
penginap bas kkkc
jannah ngantuk...


Perjalanan seterusnya ialah menuju ke kg Budaya Serawak...
cuaca pada waktu ini hujan gerimis..nyaman sekali..
kalau semalam panas terik, hari ni pulak cuaca hujan...
Kita org sempat pi melawat 3 jenis rumah jer..
sebab x ader masa, nak kejar show..
fee masuk rm60 bagi dewasa.

hari dah start hujan..


ok..nantikan entry seterusnya Day 3/Part 2

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...