About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, December 29, 2011

JR --> @ Qdess Holiday Camp, Disember 2011





Bulan Disember 2011, JR cuti sekolah lama..hampir2 dekat sebulan..
Menariknya, Qdees ader buat program utk2 students2 yg berminat..
So aku pun hantar lah JR pi masuk program tu..
Aderlah jugak xtvt yg dorang boleh buat..
Taklah boring sangat kan..
xtvt sepanjg hari isnin - jumaat..
lagipun pakai pakaian biasa..so dah tentu mood bersekolah pada 
musim cuti x dirasakan sangat..ye lah tu..
Setiap hari xtvt adalah berbeza…
jannah buat sendiri popia..heheh..
Bayaran pulak ialah rm230 per head,,
aktiviti start  dari kul 8.30 pagi - 12.45 tgh..
so terisi jugak masa2 cuti dorang dgn xtvt…

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...