About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 28, 2011

JR ---> SBPA oh SBPA..dah sign ker???

 
maklumat lanjut tentang sbpa..klik sini dan sini serta sini jugak...



La ni semua PA (penjawat awam) kat Malaysia ni tengah
kecoh2 + pening fasal sbpa ni kan..
Kat opis aku pun mcm tu..dapat jer info dah boleh 
amik borang utk ditandatangan..
So esoknyer pagi2 after bekpest pi meja kak Y..
terus amik borang..
Sebelum tu, kitaorg dah dapat maklumat tentang sbpa 
melalui taklimat wakil JPA kat KK Segamat..
So fahamlah jugak konsep sbpa…yg paling kener faham tentang gaji ler kan..
itu perkara menarik..
Hahhaa,,saper yg x suker gaji naik..kan????
Masa amik borang tu, kak Y bagi bawak balik dan baca..fahami betul2..
Yg ader kat borang tu cuma gaji kalau pilih sbpa dan juga opsyen persaraan…
Aku malas nak fikir2 lebih lanjut..buat pening kepala aku jer..
tengok gaji dan pilih opsyen bersara..setuju…
Aku pilih bersara pada umur 56 tahun…best3…..
Aku terus jer sign..kirakan aku antara org2 terawal kat opis yg sign pilih sbpa..hahha
Harap2 sistem sbpa ni mampu memberikan kepusan kepada semua PA….





alhamdulillah..gaji pun ader naik cikit..
lepaslah nak bayar tusyen2 Jannah nanti...
tatata....


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...