About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, December 13, 2011

JR ---> @ potong Jambul Khairynn

Assalamualaikum..
kategori entry : lambat cikit..cikit jer..hahaha
draf drah lama siap..cuma tak ternampak utk publish..
ok, majlis potong jambul diadakan pada bulan nov hari tu,,
kirakan baby khaeiryn ni anak buah mama lar..mama dia sepupu mama..
dua pupu JR...
so jom kita tengok gambar majlis potong jambul baby khairyn ni...
papa baby
cute...
semoga baby khairyn akan menjadi anak yg solehah..amin
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...