About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, December 31, 2009

Rambut Baru Rizqi..

Dah lama aku tak buat scrapbook..walaupun aku bukannya mahir sangat..tapi kadang2 ia membuatkan gambor cantik..he3..
Nak citer cikit fasal lelaki kesayangana ku ni Rizqi..
dulu rambut tak berapa lebat la ni..dah lebat cikit..
.sejak pakai minyak rambut ..
lupa lak ape ker namanya..
dan bila rambut dah panjang aku suker buat fesyen macam ni...

cute bukan ???


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

juhasni said...

saaaangat la cute...rambut rock kata ain...hehehhee

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

fuh...stylo ler rizqi.....rambut tahun baru yerkkk

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak...aku dah tukar blog k....
senang2 singgah ler kat blog baru tu....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...