About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, December 04, 2009

Jannah - - - > hari pertama di Qdees Tadika Sri Awana..

1 dis 2009 : Teruja dan berdebar2..
teruja sebab anak masuk sekolah kali pertama, takut sebab
penerimaan jannah terhadap alam sekolahnya…
seawal pukul 8 aku ngan hubby bawak jannah untuk register..
maklumlah kami aplly cuti 2 hari..jannah amat suker dan kontrol ok..
dia main2, beratur ngan kawan,,masih manintain..sebab apa??.
.sebab nyer mudah…sebab aku ader depan mata..
.dalam pukul 9.30 tu, masa dia tengah makan..
aku ngan hubby keluar senyap2 tinggalkan jannah untuk breakfast..
apa yang berlaku lepas tu???......


Dalam kul 10.30 aku balik, tengok2 ader suara budak tengah tersedu sedan menangis…
macam aku kenal suara tu..hahaha..memang sah Jannah..
nak mama!nak mama! (tapi dengan suara slow, bukan meraung2)..
aku pujuk lagi…dia ok..dan teruskan berlajar & main2..mewarna..
sampai kul 11.30 dah boleh balik..

Dalam keter….
Mama : Good girl anak mama…best kan sekolah..
Jannah : tak best..kakak tak nak p school..kakak nak ikut mama p work..
Mama : alaaaa tak boleh lah..jannah p school la
Jannah:…tak nakkkkkk..(dah start nak nangis)… itu bukan kawan kakak…..
(agaknyer dia pelik tengok semua geng2nya budak cina..sib baik ader sorang boy malay , namanya Riefqi…tapi dia pun nangis gak..lebih hebat dari jannah..huhuhu…)

Takper lah..itu pengalaman pertama Jannah kat sekolah..
Teacher May cakap budak2 memang kener amik masa lama sikit untuk suka (paling lambat 2 minggu)..harap2 jannah tak lama macam tu lah…




rizqi yang memberi sokongan padu pada Jannah utk ke sekolah





jannah dalam kelas..dah start nak nangis..huhuhu..

hubby yang setia menunggu ...

hasil kerja yang pertama..hubby simpan n tampal kat rumah...


dalam keter..penat...tengok tu muka lepas nangis...
sekian, untuk cerita hari pertama....




❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...