About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, December 04, 2009

Jannah - - - > cerita tentang sekolahnya...

Bukan senang nak bagi anak pandai..he..he..perlukan pengorbanan bukan sajer duit, tetapi masa dan perasaan..sedih melihat anak menangis, merayu ..tetapi kener teruskan jugak..hubby kata, biar dia rasa sakit, berdikari..untuk kebaikan dia jugak..

aku memang plan nak hantor Jannah pi school dari tahun 2009 (ikut tahun-umur Jannah 3 tahun)..tetapi masa tu tak der budak malay sebaya dia..
so aku lupakan hasrat nak hantor dia..
tahun depan , sib baik ader sorang budak lelaki (Riefqi) anak lecturer matrikulasi.
.bolehlah nak kawan2kan dia ngan Jannah..
lagi pun good news school tu pun dah ader cikgu malay..
so, itu satu perkembangan yang bagus..

Sepatutnya Jannah masuk school bulan Januari 2010..
tetapi principles school tu cakap ramai yang nak masuk bulan dis.
.untuk pra dan persediaan awal..supaya bulan januari ni tak kelam kabut..
aku pun aper lagi decide nak masukkan Jannah bulan Januari..




Sekolah yang aku pilih ialah Qdees, Tadika Awana.
.jauh cikit kat taman Tiara...
kat tangkak ni aku rasa ni lah sekolah yg ok pada pandangan mata aku..
tambahan pula ramai gak member2 yang rekomenkan sekolah ni..
yurannya agak mahal, tetapi kalo hasilnyer berbaloi..
aku rasa tak salah kita melabur..
untuk next year aku plan petang nak hantor abim supaya dia berlajor agama..
tapi tak nak lah berlajar yang berat2 dan serius sangat, cuma light2 jer...
asalkan dia suker dan boleh follow...

Jadi la ni cara hidup aku dah berubah, dah kener bangun awal..
dah kener bersiap dulu, baru siapkan Jannah..huhuhu...
waktu school jannah start 8.30 pagi hingga 12.30 tgh..
so aku sesuaikan dengan cara hidup ini..banyak perubahan yang aku kener lakukan..
contohnya malam ahad kener ader kat umah sebab esoknyer jannah p sekolah..
kalo tak kelam kabutlah jawabnyer pagi2 isnin tu...

memang dah 2 minggu lalu aku ngan hubby asyik dan mesti sebut dan cerita ngan Jannah tentang school, tentang kawan2,nyanyi2,main2...pujuk dia..
dia pun macam suker...asyik sebut kakak nak pi school..
siap request nak basikal ngan beg doralah, beg barney, colour warna dll..hhhahaha..
mari kiter tengok aper yang terjadi!!!..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...