About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 30, 2009

Jannah - - -> @ XMAS PARTY

Muka ceria Jannah...

Minggu lepas, sebelum xmas, tadika Qdees Jannah ader buat party..he3..
kat dataran tangkak..
aktiviti nya ialah sukan kot..
dan acara utama ialah tukar2 hadiah..
ada gak aku tengok teacher2 n 2,3 orang budak pakai baju santa clous tu..
so, aku tak leh tunggu..aku kejer time tu..
so passing2 kamera kat teacher dia...
suruh snap2 mana yang sempat..
so inilah gambar2nya




nape muka masam ni Jannah...alahai hitamnya anak aku...acara utama ; tujar2 hadiahgambor ngan teacher & kawan2..yg baju coklat tu ialah principle Qdees ..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

Su Hana said...

cutenya jannah.... x sabar nak tggu maryam next week

Su Hana said...

re: saya amik cuti 2 hari kak...nak tgk camne... hari 1st sy hantar & amik...2nd plak nak tgk camne cikgu taska dia uruskan dia... berdebar ni kak....

Mimi said...

bestnyer ada xmas party bagai..

♥Cik Puan♥ said...

salam akak..makin encem anak teruna akak..lama akak tak update bz ker?selamat tahun baru buat akak sekeluarga semoga di murahkan rezeki amin..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...