About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 30, 2009

Jannah - - - > kisah basikal baru

Raya haji hari tu, kami pi beli basikal baru untuk Jannah & Rizqi kat Jasin..
dorang dah ader sorang satu beskal tapi dua2 letak kat umah nenek segamat..
Basikal ni kami nak letak kat umah..so dorang boleh pilih..Rizqi siap pusing2 try satu kedai beskalnya..

jannah pun tak kurang excitednya...nak pegang basikalnya..takut jatuh..padahal tak der aper2 pun berlaku..punyalah syok pegang sehingga kan aku tak perasan yang dia.......



terlelap tertidur..
cian anak aku...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

juhasni said...

hahahahaa...sampai terlena tuu..agaknya sure smpi mimpi2 dok kayuh beskal tu...kelakar la jannah ni...

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hahaha... ni betul2 ngantuk sampai bleh tertido...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...