About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 23, 2009

Jannah dahFree Diapers - 18 Dis 2009




Awal muharam hari tu anak dara aku dah free diapers..tanpa dipaksa..
ceritanya mudah sangat...
pagi2 masa lepas mandi, time nak pakai diapers..jannah cakap " mama, kawan2 tak pakai diapers"..so, aku tanya dia, nak pakai ke tak ak..dia cakap tak nak...
alhamdulilah sejam2 aku hantor dia kat toilet..
dan dia leh cakap kalo dia nak ke toilet...
malam jer, dia pakai diapers..
syukur alhamdulillah, anak aku dah besar..
dah tau malu ngan kawan2 .
itulah baiknyer sekolah..sebagai agent untuk pembelajaran awal kanak2..
dah kat rumah, tak sempat...uhuhuhu

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

tahniah jannah !!! al-hamdulillah sennag je kan kak.... mcm maryam...dia malu ngan kawan2 klu pakai diapers... x lama lg mlm plak jannah x pakai... km pun tgh latih maryam x pakai diapers mlm2...

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

tahniah jannah !!! al-hamdulillah sennag je kan kak.... mcm maryam...dia malu ngan kawan2 klu pakai diapers... x lama lg mlm plak jannah x pakai... km pun tgh latih maryam x pakai diapers mlm2...

juhasni said...

alhamdullilah...bagus jannah...dah besar mana leh pakai diapers lagikan..yg penting jimat duit mama ...hehehee
ain pon dah free diapers dah skrg..cuma pakai time tido mlm jer....

As said...

congrats jannah.. dah free diaper... Adriana dr awa thn ari tuh... masuk jer 3 thn .. dah x pakai pampers.. senang...
jimat cost.. ehhehehehe nanti jannah sure pandai...mlm pun dah xyah nak pakai

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...