About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, December 15, 2009

Gelagat mereka biler balik rumah tok mak..

Weekend, biasanyer kalo tak der kejer lain, kami akan balik rumah MIL aku..
jannah&Rizqi ni pulak, tafder kejer lain kalo balik umah tok mak dia..
favourite dorang main pinggan mangkuk org tua tu...
mak mentua aku mula2 tegur gak, pastu lama2 dah redha...
siap letakkan pinggan milamine untuk dorang main, supaya dorang tak usik pinggan kaca..he..he...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...