About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, December 03, 2009

Kami - - - > Raya Haji 2009


Raya Haji kami tahun ni disambut dengan sederhana sekali...
mcm tak raya pun ader..he..he..aku beraya kat muar tahun ni..
seperti selalu, kakak2 iparku yang baik hati yang masak segala juadah..
dah mcm pasar malam lak..macam2 ader...ndak2 musim hujan ni..
perut asik lapor jer..pas makan, tidur..bangun tidur, makan balik...he..he..
mcmana badan tak g*m#k????


tahun ni kakngah banting ngan kak oda Kl tak balik..
so yang ader kat umah mak mentua aku ialah family aku jer...
yang gembira hari raya ni ialah 2 orang adek badek tu..
siap pakai baju melayu ngan baju kurung nagai..mak dia??..
awal2 dah pakai baju kelawar..

so , layan jer lah gambar..tak faham leh tanya tau!!!aktiviti adik badek..baring2..pas baring..makan2 kopok tok mak satu telap..Rizqi sembahyang raya ...he..he..pastu buat sepah umah tok mak..aktiviti terbaru..panjat grill..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

juhasni said...

walaaa...cutenya anak dara iena ni...
cantik baju...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...