About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, December 04, 2009

Jannah - - - > hari kedua di Qdees Tadika Sri Awana


2 Dis 2009 : pagi2 dah pujuk jannah pi school..
dia tak nak, dia kata dia penat dan ngantuk..pujuk lagi…
cakap mama pergi sama duduk ngan Jannah kat school..barulah dia ok…pagi tu sebelum hantar , jannah request nak makan dulu..so layan dulu..
dalam kul 8.30 hantar dia ke sekolah ngan paksyah…
aper yang berlaku hari yang ke dua ni???


tapi tak nak lepas aku..melekap jer tarik baju aku…argh kacau ni..
so aku temankan sampai kul 10…buat aktiviti, kejap2 pandang aku..
takut tul aku tak der..so masa tengah syok dia buat aktiviti menanpal kertas warna,
aku caw cin cau..cabut lah…kul 10.30 datang balik, tengok dia tengah nangis lagi…
gambar diambil dari jauh..skodeng..
Jannah siap tanya aku… naper mama tingglkan anak mama??..kakak nangis tadi..
Huhuhu…apa aku nak jawab????
Harap2 esok dia ader hati lah nak pi school…
waktu yang dinanti..tearcher May hantor balik..
Jannah ngan hasil aktiviti ke 2 nyer..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...