About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, January 16, 2014

JR---> Ceria Super star Final Musim 2

 
minggu terakhir cuti sekolah hari tu..Jannah & Rizqi request nak pi Final Ceria Superstar
so alang2 dah pi KL nak shopping brg2 sekolah..aku pun pla nak bawak dorang..
sambil tu boleh bawak budak2 ni jalan..
sian cuti sekolah x kemana..
balik kg jer..
so utk x menghampakan mereka..aku pun bawaklah mereka ke ASTRO utk tengok final..
seb baik ader member, Kak Siti yang baik hati pi sama..
kesian pulak kat JR kalau x bawakkan..
dorang ni memang x miss setiap minggu tengok show ceria superstar kat TV Astro....
aku pun sama gak..teruja tengok dorang menari..
dah tentu group pilihan aku ialah Zeppo Youngster Crew (ZYC)..
 Jannah & Rizqi suka group The Glam Girls...
 so, memang happening lah...
pengalaman baru kat jannah & rizqi..
2 group akhir yang berentap..Zeppo & Glam Girls..

seperti yang dijangkakan persaingan hebat antara Zeppo & Glam Girls..
malangnya...nasib tidak menyebelahi Zeppo, biler group ni menang tempat ke 2..
huhuhuhu..son..seb..sedih mak....
dan pemenangnya tentulah group yg chomel lote yang x kurang hebatnya dari utara..
The Glam Girl...



bersama wafi astro Ceria..
abang Arel..host utama..
in sya Allah utk tahun2 akan dtg, kalau ader rezeki bolehlah bawak JR ke sana lagi..
tatatata..tituuuu

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...