About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 08, 2014

JR ---> random photos

 
sekarang ni nak buat ramdom photo pulak..
sebab banyak gambar yang diamik, tapi x sempat upload..
tak tahu nak ceriter aper....
so buat entry random photo..simple dan bererti gitu..

so jom kita tengok gambar....

yang ni memang kesukaan jannah..
jannah dan whiteboard x dapat dipisahkan..
suka betul berangan jadik cikgu.....












 pantang nampak benderalah ni, Rizqi mesti request..
seb baik kat JJ melaka, bendalah ni besar..boleh naik dua org..
jimat duit mak...
tengoklah keakraban adik beradik ni..
masa tidur jer boleh share bantal..
kalau tak...tak der maknanya...
huhuhu
 chomel x saya..sekarang ni memang musim jannah suker pakai 
cermin mata tanpa cermin..
rizqi pun try jugak..
hensem jugak..heheh
 feberet anak2 aku ni makan aiskrim fruiti tutti..
sebulan 2 kali mesti x sah kalau x pi..
dorang memang suker giler...
yang banyak amik tentu lah Rizqi..
semua yang ader nak dimasukkan...
seb baik aku kontrol amikkan...

 dua orang yang sama makan maggie..
tapi perasa feberet yang berbeza..
Rizqi perasa ayam..Jannah perasa kari..
tapi dorang makan maggi ni jarang..
sebulan mesti x lebih 2 kali....
 aktiviti yang menjadi kesukaan anak2..
mansdi pool..
yang depan sekali tu, kazen dorang kak ika..
yang rajin dan sabar melayan mereka....
 yang ni gambar masa rizqi tak sihat..
sedih giler masa ni..dia ader asma kata dr..
tapi tak teruk sangat....
pas bagi gas ni, alhamdulillah dia sihat...
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...