About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, January 24, 2014

JR ---> Cuti thaipusam kami...

 
minggu lepas  Johor.dapat cuti thaipusam.
so, cuti lah 3 hari jumaat hingga ahad..
heaven..aktiviti lain x lain x bukan mengemas rumah ler..
hehheeh..malas nak outing..sebab tau kan mesti ramai umat manusia..
tapi..ahadnyer..tengok muka anak2 semua x ceria...
so ajaklah dorang jalan2 makan2..kat JJ Melaka..
memang ramai giler org kat JJ tu..
maklumlah dorang shopping tahun baru cina..
ader sale kan...
aktiviti pertama tentulah makan kan...
plan dari rumah memang nak rasa makan pizza baru...macam shedappp jer kan..
Pizza Golden Fortune..
tapi sebelum tu sempat lak menyinggah JCo beli donut kecik ngan besar..
giler argh..x boleh tengok donut ni....
sebab kitaorg dah lapar sangat kan..
kitaorg makan donut dulu sambil tunggu pizza sampai....

dorang pun suker donut ni...
Jannah ngan penampilan baru...


memang shedapp lar pizza baru ni..tapi kan kitaorg dah kenyang giler makan donut..
so semua amik sekeping jer,,
yg lain tapaw bawak balik..save duit makan malam...

sebelum balik sempat menyinggah jap kat tempat permainan ni..
ntah aper nama ntah..tentulah Jananh & Rizqi suker sangat dapat masuk tempat ni...

 itu sajer ceriter cuti thaipusam kami..
minggu depan CNY, budak2 sekolah cuti pun lama...
nak kemana kita????


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...