About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, January 05, 2014

JR ---> heppy besday Rizqi..5 tahun 2013 ...

 
macamana boleh lupa nak upload ntah..
majlis istimewa anak bujang aku ni 5 tahun..
besday dia 31 mac 2013 ..
mungkin bz kot..
ok..berbalik apada ceriter..sempena besday dia aku bawak JR pi mandi pool..
stay kat ancasa PD..semalam jer..
memang best... happening giler ..
dulu kat ancasa x berapa best...
siap ader show api2 kuar mulut lagi..ramai pulak orang.... 
balik ancasa , kitaorg singgah Jusco melaka..
calebrate lagi..beli kek..
tapi gambar dah hilang..sob..seb..sob..seb..
dah jom layan gambar..
 







 Hadiah lain pulak ialah dia nak motor yg ader bateri..
so belikanlah dia...

 Semoga anak mama menjadik anak yg solleh..dan bahagia dunia akhirat..
heppy besday sayang...
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...