About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, January 12, 2014

JR ---> tahniah jannah..jadik pengawas sekolah..

 
Alhamdulillah impian jannah utk menjadik pengawas termakbul..
dia memang beria2 nak menjadik pengawas..
sebab katanya sebab cikgu selalu pilih pengawas apa2 akitiviti dalam kelas..dalam dewan...nak nampak macam org bz lah tu..
gasaklah jannah..janji dia happy dgn sekolah dia tu...
nak jadik pengawas ni rupanya, ader ujian bertulis..
susah jugak soalannya..antaranya..sapa perdana menteri malaysia sekarang??
apa rukun negara yang ke 4??ada soalan kajian kes lagi..
apa yg anda lakukan jika ada orang mencurik brg??
bagaimana mahu menghormati guru...
huhuhu.....kalo zaman aku dulu..mahu pitam nak menjawab..
tak dapat pun x per lahhh..heheheh..itu zama akulah dulu..
baru darjah satu kot...
tapi zaman Jannah dah beruba..semua kene berfikir..
IQ +++ EQ kener selarik..
dah jom layan gambar...
surat perlantikan
 dah dapat tawaran jadik pengawas..haruslah kener beli baju..
bajulak cuma ader dijual di kedai terpilih, Wixon, Muar
Blazer kener ukur dulu..dalam sebulan baru dapat...


 aku ingat nak bagi dia pakai baju lengan pendek..
tetapi jananh lebih suker baju lengan panjag..
ok lah tu nak...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...