About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, January 09, 2014

JR---> Majlis Mini Konvo & sambutan Aidilfitri @ Man catering Muo...

 
Alhamdulillah..sempena majlis mini konvokesyen, 
Kolej aku jugak mengadakan majlis sambutan hari raya..sennag kejer dan jimat..
so pakaian ialah tentulah baju raya kan..
lokasi penggambaran..eh..lokasi majlis di man Catering Muar..
tempat yg agak terkenal di kalangan org Muo..
makanan pun yummy....
so, x mo citer byk..jom tengok gambar....
 
bersama rakan2 opis...
antara menu utama...
ader persembahan pelajar..
ni pun persembahan pelajar..
rakan2 opis....
hehehe..muat pulak kerusi ni...
sebahagian member opis..admin + lecturer...
 sekian untuk entry kali ni..
in Sya Allah jika ader rezeki tahun 2014 ni, boleh buat lagi majlis macam ni...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...