About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, January 16, 2014

JR ---> rambut baru Jannah

 
Rimas biler rambut jannah panjang..
so decide potong..
inilah first time potong rambut pendek..
tapi itu 4 bulan dulu...
tapi sekarang dah panjang cikit..




meh kita tengok hasilnya....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--

dah macam cendawan butang pulak..
maasalah pulak biler rambut pendek ni..
susah nak ikat..pastu kembang setaman..
huhuhu..masalah tak abis2...dah namanya hidup kan.....


so harap2 pas ni, rambut jannah panjang..tak mo potong..
tapi x nak panjang sangat..
just senang nak ikat jer

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...