About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, January 19, 2014

JR---> Kisah Susunatur

 
Teruja tengok blogger2 sedang menyusunatur rumah masing2..
sebelum ni aku memang suker susun, tapi tak teratur..
kadang2 teratur, tapi x tersusun..
isk..paham dak??
argh macam ni aku bagi contoh..
contoh ergh ...brg2 dalam petiais aku tersusun..
semuanya masuk dalam bekas 
tapi x der labelling..
susah sangat nak kenal..
masalahnya kalau nak masak kan..
kener keluarkan satu2 dalam tupperware @ tipuware..
dah lah aku ni suker masak campak2...

so..aku pun decide nak joint group susun atur dan d.i.y..
bab d.i.y ni memang aku fail..
tapi kalo yg senang2 mungkin boleh kot...
cuba kkk..

ok..rumah aku rumah sewa jer..
baru jer pindah bulan 6 bulan lepas ..
sebelum ni duduk rumah betul kat tangkak..pastu pindah muo...
walaupun rumah sewa..aku mmg suker cantikkan rumah..
suker sangat tengok rumah teratur..
tenang jer hati kan....
 
aku harap susunatur ni menjadi satu amalan hidup..
nak mengekalkan tu kdg2 agak sukar,,
my Jannah & Rizqi pun aku dah ajar mereka...
hope mereka akan ikut dan amalkan..
bukan sajer dirumah sendiri ...malah dimana2..
mungkin satu hari nanti mereka duduk asrama,duduk rumah sewa..
kalau x ajar dari sekarang kan???....

susun atur bagi aku yg mudah sedikit adalah susunatur di dapur..
sebab dapur  adalah tempat yang biasa kita duduk...
sejak duduk apartment ni , tahap memasak aku sudah meningkat sedikit,,
maklumlah biler dah naik rumah, malas nak turun..
tapi bab yg paling susah nak susun atur ni, bab pakaian..
sebab pakaian ni pun kita selalu guna..
berganti tiap2 hari..ndak2 ader anak sekolah pagi petang...
huhuhu....macamana erk???
 
aku dah letak adress blogger2 yg menjadi idola dan inspirasi,
idea utk projek susunatur kat  blog aku ni..
memang kagum giler tengok dorang bersusunatur dan berd.i.y ni...
 

oklah setakat ni sajer..
mukadimah tentang projek susunatur yg telah dan akan aku lakukan..
sekali lagi, memulakan amat mudah..tetapi..
 mengekalkan keadaan susunatur itu sangatlah sukar kan..
tapi kalau dah jadik amalan , x susahkan....


tatata..titutitu.........
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...