About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, June 08, 2009

31/5/09 :: HAPPY 14 MONTHS AHMAD RIZQI >>"SAYA DAH BOLEH CAKAP"..

Mmmm.. 31 Mei lepas, genap umur Rizqi 14 bulan..Rizqi dah leh sebut beberapa patah perkataan..contoh "abah,mama,nenek,akak,cak (cicak),cat,nak. dan boleh ikut sebut A,B..."..dah ader 7 batang..(5 atas, 2 bawah)..
yang paling dia suker sekarang ni ialah bergurau ngan Jannah..kadang2 sampai kul 11 malam tak tidur lagi, bergurau..tapi seperti biasa, Jannah suker buli adik dia...""




❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

Puan Iza said...

Rizqi dh boleh cakap?...cepat gak kan perkembangan rizqi nie...14 mths dh boleh sebut perkataan cam mama, abah, nenek dll lg....congrate rizqi :-)

Sham Ummi Echa said...

cpt nya rizqi boleh brcakap..suker tgk pics dia..hepi jer rizqi.. yer la dia kan da big boy skang.. skang leh la jannah buli adik.. nnt adik da bsr sket.. adik plak buli kakak.. siap ler kakak dia pasni

eMMa@iKKa said...

wah rizqi dah besar..dah pandai ckp..lepas nie boleh borak sakan dgn kakak Jannah!!

pssst..apa pasal tak dtg ke majlis kami??? tak terima kad jemputan ker???

As said...

Rizqi dah leh ckp... suka...suka.. chumel dia.. ngan 2 btg gigi bawah tuh.. kami aqeel baru jer tumbuh... suka tgk bebudak kalo mula² nak ckp... sweet jer...
hmm kena buli ngan jannah erk... sama la cam Aqeel... Adriana skang ni pun suka buli adik dia... tunggu la adik dia beso skit.. baru la Adriana tau...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...