About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, June 22, 2009

Posing Gaya Jannah..

Tengoklah aksi2 anak aku sekarang ni..tak tahu nak cakap..serius semua aksi tu dia yg buat sendiri tanpa diajar..dia cuma suruh aku snap gambar dia jer..







Ni pulak gambar2 kami anak beranak..
Lihatlah Jannah ni..memang manja ngan abah dia..



Sekian...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

☆ lieya latif ☆ said...

mmg berbakat jadi model cilik laa kak iena...tak leh cari makan damia cam ni hi hihihihi....jannah pun pandai posing kan ...ye laaa ni gara2 mak n abahnye yg selalu amik gambar la kot kan....lieya suke budak2 pandai posing camni....nampak yg budak tu open minded n tak takut ngan org......

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

jannah ni memang berbakat besar.. maklum ler bapak dia pun photographer kan.. tu yang dia banyak belajor berposing tu..

sama la dengan emily, suka sangat nak comolot dengan papa dia.. papa dia yang selalu ngelak.. tak tahan geli katanya. kahkahakah

ps:- jangan lupa vote emily yer... tq alot

Puan Iza said...

jom undi Haikal B 0021 kat sini

http://bigboy-uzma.blogspot.com/2009/06/undi-disini-sticky-mode.html

As said...

sakan bergaya ..posing x hengat nyer... so chumell jannah posing.. suka la tgk.. adriana pun skang ni kalo bab² posing ni mmg dia pun suka...
baik jannah ngan abah dia ya... rizqi ensem la awak...

Mimi said...

wah..ada bakat dua beradik ni jadi model..tengok rizqi pakai jeans and kemeja belang tu nampak ensem sungguh..

Sham Ummi Echa said...

mmg jannah ni ada talent jd supermodel... leh gang ngan nana anak dara si as tu.. sama2 suka berposing dpn camera

eMMa@iKKa said...

Jannah dah besar makin pandai bergaya lah Kak Eina..pandai posing nak bergambar..kalau anak dara aku..tangkap muat jer..hehehehe

Psssstt..pasal birthday to no heart feeling lah. Phm....Rasa nyer ada kak Eina call kot..masa tu daku dlm meeting..mesti keluar terus terlupa nak call balik sampai ke sudah..maklum lah bulan 5 mmg ku declare bulan paling hectic!

Mysunshine Gift Shop said...

come join mysunshine diaper cake giveaway @ www.mysunshine2u.blogspot.com ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...