About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, June 11, 2009

Riang Ria..

Lokasi : Mydeen MITC Melaka & McD Air Keroh

aku ngan hubby la ni memang bz.. bz ngan xtvt packing2 brg nak pindah..mesti pindah jugak dalam bulan ni..jenuh nak bayar 2 buah rumah..tapi bz mcamana pun, budak2 dua orang tu mesti dilayan..ndak2 kakak memang dah pandai demand..selalunya aku pujuk Jannah ngan janji2 manis aku..dan Jannah pun pandai menuntut janji..paling senang janji nak p McD.. KFC dah tak dilayannyer..sejak kemunculan Chicky masa besday Rizqi mac lalu, Jannah dah fobia ngan KFC..pulak tu kfc jer yg ader kat tangkak..so yg paling dekat ialah McD kat Air Keroh..lagipun McD air Keroh ader playground..senang aku ngan hubby makan sambil memerhatikan mereka..

Mydeen MITC Melaka pun baru jer dibukak..punyalah ramai org..aku pun pergi bukannyer nak menyopping..beli mamy poko utk dorang ni..yg lainnyer tengok2 ajer sambil makan aiskrim..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

As said...

kak iena.. kiter aper lagi.. x beli susu... dypers... 2 ajer la.. kami pun kalo mamypoko murah.. time tuh la borong sakan....
sedapnyer icecream.. nak sikit leh.. jannah dah makin besar... cam anak dara

~~ciklinn~~ said...

linn dah abiss dah shooping utk pampers..hehehheheheh

tapi tak taulah kalo tahun depan menyambung lak membeli.. hahhahhahhah

ala tomeii budakk dua tu.. geramm tgokk

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

rajin kau pergi ayer keroh semata2 nak gi mc D yer.. tak pe la anak punya pasal..

haritu giant ada offer, 4 bungkus (1 kotak besar) mamypoko RM117.00.. aku pun apa lagi merembat la.. ialah memang murah giler berbanding harga biasa.. (biasa RM37.90 tapi haritu aku dapat RM29.25 sebungkus) harus la rembat 4 bungkus sekali

☆ lieya latif ☆ said...

kak iena, nape rizqi dah tak sebam2 dulu......dah kurus dah die ...hu huhuhu....tapi jannah maintan bam2 hik hik hik....

amboi kak jalan2 kemain jauh hah..... cute tgk masing2 mamam sekelim tu....

tu ar kak, bab2 pindah umah ni mmg penat kan.....penat nak mempacking, pastu sampai umah baru kene plak kemas balik....2 kali keje tuh....ape2 pun, jgn lupe jemput kami bile umah dah ready tau...hi hihihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...