About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, June 03, 2009

50 sen sajer mama...



haloooooo..walaupun 50 sen SAJA, tapi kalo dah naik 4 kali tak jumlahnyer 2 hinggit.. pastu baru sekali..kalo naik 2 orang dah 4 hinggit sekali naik jer...kalo 10 hari dah 40 hinggit..itu kalo 1 jenis..kalo ader 3 jenis,,kadang2 aku terpaksa tipu cakap benda alah tu rosak..tu pun tak caya lagi...
urghhh traumanyer nyer nak lalu depan kedai tu..pulak tu kedai tu duduk kat simpang depan umah MIL...argh kejer kami laki bini mengumpul 50 sen jer ler....
jannah yang happy..Rizqi baru nak berjinak2..
Abah suruh mama surf internet apa nama permainan ni ..abah nak beli ker??atau nak sewa??..mama tak jumpa lagi ler namernyer..ada sesiapa tahu ????

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

5 pesanan:

Zanna_MamaBatrice said...

betui betui betui
even 50sen jer pun...klau dah berkali2...mau jadi beringgit2 gark kan kak eina...
nak2 tiap2 hari plak tu...

adoiler kan...
sama arr kak
zana pun kalu batrice mintak
asyik dok bohong ngan dia kata rosak
tak pun ckp kat kedai depan ada lagi yg best....
awal2 terpedaya gark ler minah tu...
tp bila dah selalu sgt ckp...naik x percaya dah dia....

kan....kalu leh beli ke sewa
puas hati letak kat umah....takut plak bebudak lain pun kemaruk datang umah nak main benda tu nanti..he he he

Jue ~ mama DnD said...

hehehe rasanya memena budak tu mmg gian naik mentang telan duit nie.. tp ada gak yg x yah masuk duit dia jln tau..dlmkata lain fercuma... kat Giant Mines ..kalo x silap aku a.. setakat ni danish & dalila... ok giks.. kalo p alamanda tu aku dah pesan siap..naik 1 jer..pilih yg mana... mak mekakan garang... menurut perintah loor.. hehehe... kdg tu kalo mud mak baik..& syiling byk.. naik gaklah 2-3 kali..hehehe

eija28 said...

sakan dua badek nie main naik ride erk...walaupun 50 sen jerk...tapi klu sampai 10 kali naik pun...byk jugak tu kak.....

As said...

hahahah... ya kak.. betoi tuh... kalo nak naik skali xpe... kalo berkali² tuh yg letih.. huhuhu.. mujur la kami dah pandai skang.. ehehe... pegi Giant .. FREE... anak² nak naik baper kali pun boleh...hehehee... xde la kopak duit... x tau aper yg best sgt menda alah ni.. sampai budak² nampak sure nak naik punya...

Mimi said...

anakku pulak takut yg amat naik ride camni..selamatt..hehe

Rasanya nama menan ni Ride-On toys kot..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...