About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, June 23, 2009

Musimnyer dah tiba...

Sana sini kita tengok dia dah muncul kembali..pakcik2 dan apek2 tua sibuk2 bawak bakul..lori2 pun gitu..tepi2 simpang pun dah banyak..rege pun ader mcm3 rupa..rumah pun dah bertambah lauk..


Aku tak tahan!! aku memang tertunggu2 kemunculan ko wahai sang raja buah!!!aku dah beli..dan aku masih tak puas lagi...aku nak lagi!! nak lagi!!!!




jannah pun suker makan ini buah..lihat sajer aksinya ....selamba jer..boleh makan 5,6 ulas..Tok nyang jannah yg sporting..

makan pun ader gaya..

anak beranak yg hantu "durian"..

Rizqi yg suker mengacau..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

9 pesanan:

eMMa@iKKa said...

Uhhhh hai....bagus nyer lah anak dara kak iena suka makan durian.Siap tunjuk gaya lagi makan durian. Jealous aku.!!Mau minggu nie ku bedal lagi..raja buah nie. Kat Tangkak murah ke durian??? KL nie cam sama jer. Aduhhh!!! Kedua-dua anak dara ku tak suka durian...:( pelik..padahal mak bapak dia hantu durian ohhhh!!!

juhasni said...

huhh mengamcam jiwa dan raga sungguh laa....sedaaaaaaaaaapnya laa makan durian ni...

~~ciklinn~~ said...

arghhhhhhhhhhhhhhhh sgttt tertarikkk2 ni.. dri smlm nak mkn dorian tapi tak laki ku tak beli2 lagi..huaaaaaaaa

jannah ciklinn mintak sikit boleh?

As said...

kakkkkkk.... sedapnyer... peberet sy tuh... ya la... skang dah musim kan.. mujur ari tuh dpt belasah doyan... sedap mmg sedap.. jannah pun mkn... kalo adriana.. selagi durian tuh ader kat dapur dia xkan masuk dapur tuh... dia x suka...
ni ader yg p cari doyan lagi ni.. hehehe... :)

Puan Iza said...

sedapnya...sedapnya....saya sgt suka buah ini kak ina....bestnya kalo dpt mkn durian lagi....ni nak kena pi beli nie...dah terliur nie....huhuhu....

Sham Ummi Echa said...

mmg skang musim durian kan.. sana sini org jual durian.. dan mlm td laki aku dgn jayanya membeli durian.. tp dia sorang jer yg mkn.. sbb aku x suka.. bau jer aku x tahan... very d melayu perasan kan.. ompoutih pon lek jer mkn durian..

Zanna_MamaBatrice said...

yeehaa
musin doyan dah tiba
tp tu arr kak
tiba musim durian
musim demam pun tiba ler....
zana nie sampai demam terlebih makan durian

kalau ko dekat kak
hari2 aku hantar durian umah ko kak
x termakan dah durian kat umah nie
hari2 hubby dok usung durian balik dari kebun

Jue ~ mama DnD said...

huhu menjejs air liur aku iena..aku mmg suka durian..tp aku jrg beli kat kl ni.. sbb aku nak durian from segamat/tangkak jugak..hahaha kekwat ko.. hrtu mak aku dtg dia siap beli bw tuk anak cucu dia kat kl nie...hehehe...sedaaapppnya.. aku tgk yg kat tgn jannah tu ushh sedap betul tebal isinya...

eija28 said...

wah...kak....anak beranak suke mkn durian erk.....bestnyer

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...