About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, June 12, 2009

FunFair

Ok seperti yang aku janjikan ngan Jannah nak p funfair, maka malam selasa aku pun menunaikan hasratnyer tu..jannah memang tak habis2 menyebut nak p funfair tu..nasib baik tak ramai orang...sebelum p funfair tu aku plan ngan hubby nak isi perut kat pizza hut..Jannah lak boleh cakap dia dah kenyang..makan kat pizza tak sedap..masam..keh3..banyak tul helah nyer..maklumlah dah tak sabar2 nak berenjoy kat funfair yang tak berapa hebat tu..
Ok, funfair tu terletak kat bandar segamat..tak ler canggih mana pun, tapi bagi budak sebesar Jannah tu jadi rambang mata..sampai kat funfair dalam kul 9 mlm, aku pun terus beli token dalam RM20...si jannah ni dah melilau2, pegang ni salah, pegang sana salah..mcm semua nak dinaiknya....so aku bagi dia naik 5 bender jer..yg lain aku ngan hubby habiskan..keh3..
Rizqi lak tak leh naik aper2..sebab dia tak stabil...tunggu dia besar cikit..
so yg penting malam tu anak2 aku enjoy..ader masa nanti mama bawak pi genting lak..adoiii janji lagi...
Kesimpulannya aku puas hati..tengok Jannah dan Rizqi tersenyum...
bawah ni video Jannah yg aku sempat rakam kan





❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

9 pesanan:

~~ciklinn~~ said...

ala comeii muka puas jannah dpt gi funfair... hehehhehe

kat tmpt linn pun ada funfair tapi kami tak bawak2 lagi budak2 ni.... adehh leh pengsann sbb semua nak dianaikknyer.....

As@Aza :) said...

beesttnyeeeerrr tgk jannah berpoya-poya di funfair ;)....

iena...kita akan puas hati sgt2 bila tgk anak kita bergembira sepuasnya...diorang happy...kita pun akan happy jugak :)

As said...

suka... suka.. dah lama x tgk & pegi funfair... rasanya masa kecik² lu la... hmmm suka jannah ya pegi funfair.. kemain lagi... sedondon la d/org best nyer.... comei... warna kuning tuh

Sham Ummi Echa said...

hepinya muka jannah dpt bersukaria kt funfair.. ni kalo g genting harus jannah xmo blk

azlinah said...

ai, aku dah view dah anak2 ko, comel cam maknye... hehehe...

sms lagi ye...

Nur a.k.a admansyah said...

lama dah akak tak jenguk sini. Cantek arrr.... carpet nie. Lain dr yg lain. Kalo akak nk create cenggini... isshh, berkurun gamak-nya!

So sweet... mmg tgk depa hepi, hilang kesedihan kita!

Mimi said...

seronok Jannah mama tunaikan janji nk bwk gi funfair...
pasni mama da janji kena bwk ke genting la pulak ye..

juhasni said...

alahai comelnya dua beradik ni pakai baju warna sedondon...
kelakar la jannah ni..nak pi funfair sampai sanggup tak nak makan pizza hut tuuu....mcm2 alasan yer
nampak jannah puas hati sungguh...senyum lebar jer dia...
sian rizq..sabar yer tunggu dah besar sikit ....

Jue ~ mama DnD said...

cutenya dua badik nie pakai baju sedondon...

Danish pun iena kalo aku blk segamat ..kalo dia nampak funfair tu.. mmg harus lah aku bawak dia p. kalo x bising x sudah...tp cam iena ckplah..bukan best sgt pun hehehe.. budak kan.. bg meka bahagia betul kalo dpt p funfair...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...