About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, November 12, 2012

JR ---> Boboiboy mengganas @ Petronas ..Part 2

 
wah part 2 sudah yer..
alkisah ini rentetan dari part 1..klik sini ...
on the way ke tangkak (besday anak member), singgah petronas sat utk 
beli minyak..
hahaha...apalagi si kakak tanya, mama ni dah bulan nov kan..
boiboiboy yg lain dah kuar kan..
hahhaha...mana nak elak.....
x per lah,,,utk anak2 kan..layan jer lar..

ok , bulan nov ni yg kuar ialah karektor Ying & Boboiboy Tanah...
seperti biasa..layan jer lar gambar2 ni,,,
 
 
adik demam..batuk,,so boleh minum air cap badak jer lar..







 alhamdulillah dah dapat kumpul 4 karektor boboiboy & geng..
so last collection bulan doblas ni...maknanya ada part 3 lar yer...
ermmmmm.....

 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...