About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, November 13, 2012

JR ---> Holiday@ Ho Chi Min Day 2 /Part 2 (02/10/2011)

bersambung dari entri 1/day 2
-->
Menaiki  perahu menyusuri sg Mekong..
 memang satu pengalaman yg x leh dilupakan.
bestttt sangatttt…
mula2 rasa takut..tapi demi satu cabaran..
aku naik gak,,tengok JR steady jer..
kagum dgn org2 vietnam..dorang rajin tau..semuanyer bekerja..
sebab tu badan dorang slim2..









-->
Pastu kitaorg ki Que Dua ..tempat buat gula kelapa .
aku tak minat sangat gula kelapa..
air kelapa memang peberet,,



nn
m








-->
Dari kilang membuat gula kelapa kitaorg naik kuda ke Hao Ai utk lunch 
dan berehat sebentar. Kat sini ader resepi ikan istimewa.
disebabkan melihat anjing yg banyak berkeliaran, 
kita org x selera x jadik nak makan.seb baik ader bawak maggi..
apa lagi belasah jer lah….








-->
Dari Hao Ai kita org naik bot ke jeti pulak.
Kemudian terus balik hotel dalam kul 5.30 ptg .
penat seh..
Balik hotel rehat dan tidur jap.


bersambung ke entry part 3 hari ke2

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...