About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, November 07, 2012

JR ---> heppy mothers day 2012 @ qdees tangkak /part 2

yehaaaa..
berjumpa part ke 2 ..nak tengok part 1..klik sini ..
masih lagi edisi bulan may yer..
hahahah...jgn marah..

so part ni mari kita tengok pertandingan yang dijalankan...

so mula2 budak2 yg masuk pertandingan ni kener beratur..
sambil beratur kenerlah berikan aksi2 yg berkenaan..

adik ngan aksi BEN 10 nyer..


pastu cikgu panggil calon2 secara berpasangan..
jannah ngan rizqi..
masing2 kener bagi aksi2 yg akan menambahkan markah lagi..






chomel kan..muslimah..


bravo rizqi sayang...atas bawah BEN 10 yer...





yg tak bestnyer pulak..
sistem permarkahan berdasarkan penonton
dorang akan masukkan markah kedalam cawan2 tersebut..
setiap org boleh buat undian 2 sahaja..
tak adilkan..
patutnyer ader juri bebas yg tak kenal dorang2 ni..
hehehe....








sementara nak tunggu result ader activiti chicken dance ngan anak2..
apa lagi berteraburlah mak ayam ngan anak ayam berdance2 ni..
ahahhaahah









pastu ader lagi activity mengenalpasti anak2..
mata ibu dah ditutup ngan kain..so dorang kener kenalpasti anak2 masik..
tapi dorang akan dihasut oleh cikgu2 tu supaya salah haluan..
hahahah.







setakat nak kenal pasti jannah kacang jer..
maklumlah dia pakai baju bollywood...sentuh baju jer dah tahu..hahahah







so bila result dah kuar....
Rizqi dapat no 2..hahah..
oklah kan...
Jannah x dapat apa2..tapi top 5 dari penyertaan lebih kurang 12 org..
alhamdulillah.. niat bukan 100% nak menang , just nak joint jer...
tapi kalau dah ader rezeki..terima jer...



itu sajer cerita ttg sambutan hari ibu 2012 @ qdees tangkak...
kenangan indah @ qdees tangkak tak akan dilupakan..
tq so much....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...