About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, November 14, 2012

JR ---> Holiday@ Ho Chi Min Day 3 /Part 2 (03/10/2011)

-->
Dalam pukul 2, semua kepenatan dan meneruskan perjalanan  balik ke hotel..
sampai hotel dalam kul 3...rehat,mandi dan solat.
-->Kul 5 kuar balik. Misi petang ni ialah shopping,shopping dan shopping. 
So sms member, sya, tanya fasal nak beli tak baju siap ganti kain ela..
dorang setuju..mintak saiz siap2…
sebelum tu isi perut dulu..perut dah lapar giler main hujan tadi kan..
sempat pi makan lagi kat Restaurant VN halal..








-->
Kedai pertama yg kitaorg terjah ialah Hoang Anh Collection.
kedai ni agak mahal sikit tapi kain memang berkualiti dan cantik ( ramai blogger2 kata)..suasana kedai pun eksklusif dan tenang jer..
ader gambar tergantung kat kedai ni yg menunjukkan ramai org2 VIP dari Malaysia yg singgah kat kedai ni..aku hanya sempat sambar 1 helai jer…
sebab memang plan nak beli lagi kat pasar malam ...
harga lebih murah dan cantik2 jugak....













-->
Pastu kita org pi Saigon Mai Collection..kedai ni crowded ngan kain baju..
mungkin ramai yg datang sini..bersepah2 sedikit,,
tapi harga murah cikit berbanding dgn Hoang Anh Collection...
dalam diam tak diam , hubby pilih 2 helai utk saya..
cantik pada pandangan mata dia…













-->
So sebelum balik hotel, kitaorg singgah sekali lagi kat Pasar malam Bin Than...
misi paling penting memang plan nak carik baju kurung siap 
yg member2 kolej kirim..semuanya dalam 14 helai…
sekali pergi sangat mengecewakan , kedai tu TUTUP lah pulak..
kedai tu tak meniaga malam tu…huhuhu..
dah lah malam terakhir kat HCM ni..terpaksalah cancel dan bertukar 
pada plan asal iaitu keener carik jugak kain ela cotton Vietnam esok!!.


Malam tu jugak kitaorg merayap sepenuhnya kat pasar malam bin than tu..
beli souvenier seperti key chain, kopi, tshirt dan sebagainya.


Balik malam tu memang2 betul penat.penat berjalan tawaf pasar malam…
walaupun happy sgt berjaya tawaf pasar malam rasa 
sedihlah pulak sebab malam terakhir kat HCM kan…


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...