About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, November 07, 2012

JR ---> jannah dah pandai tulis Surat & isi borang...

alkisah , dalam bulan Februari 2012 hari tu,
dalam kul 9 mlm..susu JR dah habis..so aku pi kuar kedai nak beli susu kat kedai umah aku yg sekangkang kera jauhnya tu..
Jannah masa tu tgh tidur, so aku tinggalkan ngan hubby..
aku bawak budak Rizqi..tapi ngan syarat jgn cakap ngan kakak 
yg dia pi kedai ngan mama...
Rizqi setuju,,,hahahha,,janji budakkan..
bangun2 jer jannah, terus dia cakap ngan kakak dgn nada megah..
apalagi Jannah pun terasa hati..puas aku bagitahu kat Jannah, yg dia tidur..
tak leh bawak Jannah, jannah penat...
so, dalam 1/2 jam, jannah bagitahu, ader sesuatu utk mama atas`meja..
aku tengok rupa2nya ader surat dgn catatan ringkas ...
bagi aku ini adalah satu yg baru buat aku...
walaupun ia amat kelakar ,tapi aku bangga ngan anak aku..
hehehhe... 

lagi satu, jannah dah pandai isi borang..
skrg ni aku dah ajar, maklumat2 penting spt alamat,
 dia dah leh hafal no tel aku ngan hubby, tempat kejer dll..




 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...