About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, November 13, 2012

JR ---> Holiday@ Ho Chi Min Day 2 /Part 1

-->
HO CI MIN DAY 2 (02.10.11)
1.      Trip Sg Mekong
2.      Dinner @ Restauran 4 Seasons
3.      Plaza Taka
4.      Cuci2 Mata kat Pasar Malam Bin THan
Asssalamualaikum
Sebelum anda membaca entry ini, diingatkan entry ini mengandungi gambar2 dan cerita2 yg banyak..sila baca TIPS RIngkas Trip Ke Ho Chi Min /Saigon
Program hari ke 2 ni menyusuri sg Mekong.kitaorg amik pakej hotel jer. 
Harga dalam 344,000 VD iaitu lebih kurang duit kita rm 50++ dewasa.
kalau kanak2 kurang cikit lar.
Bertolak dari hotel lebih kurang pukul 8 pagi. 
Kitaorg naik coaster.join ngan pelancong2 lain 
yg stay kat hotel2 yg berhampiran.
perjalanan mengambil masa dalam 2 jam...
so jom kita tengok gambar sambil bercerita ..











-->Sampai2 kat jeti , ader taklimat ringkas oleh Nyian (tourist guide).

-->Pastu baru naik bot ke Ladang Ternak Lebah








-->
Di ladang lebah ni kitaorg  disajikan madu lebah asli campur ngan limau nipis,,
fuhhh, sedap gak rasanya.




-->
Pastu kitaorg pi makan buah2 kat ladang.
sambil makan ader persembahan nyanyian.
Ader gak dorang nyanyi lagu rasa sayang hei..(tapi dlm bahasa Vietnam lah)..





-->Aktiviti seterusnya ialah naik perahu menyusuri sg Mekong..
bersambung entri part 2 yer..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...