About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, November 09, 2012

JR --> Jannah masuk sukan & masuk surat kobar...!!!

 
 
aku memang tak sangka Jannah ni boleh gak joint xtvt sukan2 ni..
oooohhh mmg jauh tul beza ngan aku...
dulu aku masa sekolah melawa time sukan mmg teror..
bab bersukan mmg outttt...
buktinyer sekarang ni lar..tengok badan pun dah tahu...
hahhahaha

apa ni melalut tul aku ni..
ok ini kenangan semasa joint sukan @ TAJ tangkak..
jannah masuk sukan lari dan susun nombor..
sukan diadakan di Felda Seri Ledang Johor ..
semua sek TAJ di daerah Ledang terlibat...
dia wakil dari TAJ tangkak..cikgu cakap dia paling pantas masa ujian saringan kat TAJ tangkak,,yerlah tu..
selain masuk sukan, TAJ tangkak diberi penghargaan untuk melakukan lintas hormat kepada intifal sukan TAJ daerah Ledang 2012...syabas baiteeeee...

dah jom tengok gambar..
ribuan terima kasih kat cikgu ekin ngan naim yg sudi amik gambar..
gambar amik dari FB dorang...

bersiap utk lintas hormat..

tengah tunggu turn....
alhamdulillah dapat no 2...
  yg paling happening sekali siap masuk kobar..
yahoo anak omak masuk sorat kobar..
dah macam ala2 retis gitu nak oi..
hahhahah...
yg tudung biru tu Jannah...
 syabas Jannah..
mama bangga dgn awak ni...
meh mama peluk kuat2...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...