About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, December 21, 2008

Back Dated : Preparation b4 hari keluarga...

Ni antara preparation ajk2 badan kebajikan kklj membeli hadiah2 untuk sukaneka bagi hari keluarga.. kitaorg naik van seorang staff kolej..lebih kurang RM1300 gak dihabiskan.. padahal kitaorng beli brg2 kat Kedai 2 hinggit..memang murah2 giler..


Ni Halim merangkap drebar..sepanjang jalan aku ngan geng2 sakan gelak..

tengok penuh giler van..


tokey pasar malam..

tengah kira hadiah..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Zanna_MamaBatrice said...

giler byk kak ko memborong..
yelah RM1300....beli plak @ kedai RM2.....mmg puas hati ler staff ko sumer dpt hadiah kak...he he he

teringat plak time zana jadi AJK sport club @ tempat kerja lama......mmg tiap2 tahun, daku yg jadi tukang beli hadiah, tukang balut hadiah.....tukang jadi pengiring hadiah....he he he..
rindu ler plak time2 camtu.....

Diana Sulaiman said...

you've been tagged!
check my blog..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...