About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 31, 2008

Salam MaalHijrah & Selamat Tinggal 2008..Selamat Datang 2009..

Salam Maal Hijrah dan Selamat Menyambut Tahun Baru 2009..dari kami Syahrir, Zarina, Nur Jannah & Ahmad Rizqi..Semoga kebahagiaan dan kejayaan 2008 akan ditingkatkan lagi dalam meniti cabaran 2009 yang akan menjelma esok..so, apa azam korang..???


Jannah tak alih2 1 Muharam hari tu mintak dipakaikan tudung..Mungkin kah Jannah akan berubah???Posing tetap ader..Jannah leh pakai tudung ni selama 1 jam..
Mata redup yg sering kurindu..
Rizqi tak kelip2 mata tengok kejelitaan kami..keh..keh..

Akukah pendorong Jannah berubah untuk memakai tudung..


Fokus 2009 aku lebih menjurus kepada Hubby dan J&R..mcm belanjawan 2009 lak..Azam penyayang..


Psstt :: korang nak tahu tak, sebenarnya tudung ni dah setahun disimpan tanpa pernah dipakai oleh Jannah..tudung ni dibeli oleh opismate aku, Zaidah kat Padang Besar..alih2 hari tu,lepas aku bersiap2 nak balik kg, aku cakap ngan Jannah.."Tunggu Jap ek, mama nak pakai tudung"..Jannah lak menjawab "Annah pun nak akai udung"..
Yg hebatnyer, dia leh pakai sepanjang 1 jam perjalanan dari Tangkak ke Segamat..tak pernah dibuatnyer..paling lamer pun 5 minit..pastu korang tahu.. dalam keter asyik cakap"annah akai tudung, mama akai udung..ame2(sama2)..calamakum(assalamualaikum)akumalam (waaalaikumussalam).."menceceh2 mulut dia.."mama annah omel(comei) tak??..maklumlah hubby asyik memuji jer..pastu agaknyer dah panas dan rimas, mintak dibukak tudung..ek eleh, sekejap jer hijrahnyer....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

7 pesanan:

Cik Puan Mimi said...

salam maal hijrah.. wah penghijrahan yang baik ni.. dah nak pakai tudung, tak leh la pakai cekci2 lagi kan jannah.. heheh ala tak pe, jannah kecik lagi.. masih boleh pakai ceksi2 lagi, kang dah besar jangan harap ler, kang mama bantai dengan penyapu plak..

aku pun tak tau la apa azam taun baru ni.. mungkin azam aku macam biasa la, nak turunkan sikit badan yang dah macam ala2 anak badak ni.. :)

Azie said...

wah comel..anonie pun ada 2 tudung tue tapi xmau pki dia..comelnyer jannah akak...

selamat tahun baru waty kak ina sekeluarga...

~aza...as / ummie afiq~ said...

waaahh...jannah makin pandai bercakap sekarang...petah lagiii...pandai betul..mama nak pakai tudung..dia pun nak pakai :)

Selamat tahun baru buat iena sekeluarga & Salam maal hijra juga yeerrr :)

Zanna_MamaBatrice said...

salam tahun baru kak iena...
keh keh keh.....nanti zana kasi alamat kak iena kat mama santa tu erk.......

kemain jannah bertudung....lama ler tu kak kalu bertahan 1 jam.....batrice paling lama pun ada ler 10 minit........pastu ralit nak bukak sendiri.....tgk jannah bertudung tu sejibik muka si rizqi...dah nama adik beradik...

naper lah si rizqi buat muka pelik nengok mama & kakak dia tu...he he he

~~ciklinn~~ said...

selamat tahun baru kak..... semoga kita terus sukses yer...

alahai comelnyer jannah..posing terpusing2 heheheheh comelll lor..

eija28 said...

wah cantik lah jannah pakai tudung...slmt tahun baru utk kak eina sekeluarga...

Sham Ummi Echa said...

jannah pon nk brhijrah ker..wah cam artis anak ko yer.. comei betul jannah pakai tudung..thn dia ek smpai 1 jam..kalo echa..nk tggu smpai 10 saat pon pyh.. ada aku beli selai tudung kunun2 nk pkai masa raya..tp hampeh..dok trperuk kt dlm lemari tu ha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...