About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 31, 2008

Hari ni Rizqi dah genap 9 bulan..

Muker confident jer pakai spec Jannah..
Yahooo...hari ni anak bujang mama Rizqi dah genap 9 bulan..maknanya ada 3 bulan lagi nak mencapai 1 tahun...cepat tul masa berlalu...Rizqi ni lak dah banyak gak perangai2 notty dia dah kuar.. antaranya:
1. Suker naik keter..melonjak2 dalam keter..
2. Tak suker dipegang..pantang nampak org pakai tudung dan berdiri..nanti cepat2 dia melompat2 hulur tangan..
3. tak suker giler makan ubat -- boleh serak suara nangis tak mau makan ubat..nanti aku rakam video mcmana rupa dia makan ubat..aku pun bercinta nak bagi dia makan ubat..
4. Suker tul tarik rambut Jannah dan pulas hidung Jannah..dah lah hidung Kak Anah tu special edition..he..he..
5.Dah susut sangat -- susah tul batuk nak hilang..dah dokat 3,4 klinik p..pakar pun dah pi..tapi masih tak nak hilang2 lagi batuk tu..
6. Dah leh angkat bontot..tak lamer lagi merangkak lar tu..
7. Lebih suker sebut nama "abah" dari mama..

ok tu jer kot yg aku perasan perkembgan terbaru Rizqi..gambar kat bawah ni, Rizqi tengah bergaya ngan spec Jannah..diakan tak leh tengok kakak nyer pegang apa2 bende..mesti nak pegang jugak..

dah muler tak selesa ngan spec pinjam ituw..
siap kene pegang tangan lagi
hahrgg..dapat pun cabut spec ni..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

azie(mama auni& erin) said...

rizqi selamat menempuh alam 9 bulan..yeah..sama lah ngan erin...nnt kita potong kek sama2 klu ada rezeki la yer.

Mimi~Najeeb said...

happy 9 months rizqi..lagi 3 bln nak masuk setahun kan..cepat sungguh besar anak2 kita semua kan..

eija28 said...

wah rizqi dah 9 bulan yerk...cepat besor lg sayang!!!!!!comel jerk pakai spec tu....

lieya_latif said...

ish kejap jek kak kan....dah nak setahun dah rizqi......dah besar dah...pasni dah leh jalan....lagi laa terase dah besarnyer...

comelnye rizqi main ngan spek kak long jannah tu.....geram tgk mulut die......

ohooo suke pulas idung kak jannah yeak...sian le kak jannah....kene buli gak ngan adik encem die nieh...

Hirda Ibrahim said...

1st pic tu muka rizqi sebijik muka ko eina...

pulas idung jannah?? ganas anak teruna ko ni....

kejap je dh 9 buln kan? hepi 9 months rizqi, cepat2 bgn berjalan & berlari... :)

Cik Puan Mimi said...

cepat masa berlalu.. pejam pelik dah nak masuk 1 tahun.. aku pun lahir mac ni.. boleh celebrate sama2 tak riqzi?? hehehehe

comel rizqi dengan spek beso kakak anah tu.. tak lama lagi boleh la beli spek mata hitam plak.. dah besar ni mesti kuat bergaya ni

Zanna_MamaBatrice said...

happy 9's month pakwe comel..
kejap jer masa berlalu....rasa cam baru jer si rizqi nie keluar kak.....

geram nengok dia senyum...boleh jatuh cinta tau rizqi...

Sham Ummi Echa said...

hepi 9 mos rizqi.. aku mmg kenan abis ngan anak teruna ko nih tau.. da ler putih..kiut miut lagi.. cpt2 besar yer.. leh echa ngorat

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...