About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, October 08, 2008

26 bulan dah Jannah..

Jannah dah melewati usia 26 bulan ( 2 tahun 2 bulan)..anak daro aku ni mcm2 keletah dia..paling aku tak tahan suker sangat tiru iklan..ndak2 iklan salindah cafe..iffa raziah ngan shamsul ghau2..Jannah leh ikut gelek gedik si iffa tu sebijik2.. adoii..jgn jadi ratu dangdut dah ler..mintak dijauhkan..Badan jannah lak makin bulat, pakai baju 3,4 tahun nyer..2 tahun jgn harapler..nampak perut dia yg buncit...semua org geram ngan badan dia tu..maklumlah sebelum ni cinonet jer..aku perasan badan dia naik lepas makan ubat cacing...Jannah pun dah pandai prihatin kat org..kalo nak tidur, dia akan susun bantal ni mama punyer, abah punyer, adik nyer...macam tu gak makan..tapi kedekut tetap ader..ndak2 adik dia pakai dia punyer stroller ngan bantal..annah nyer!! (jannah punyer!!)...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

Hirda Ibrahim said...

hardy baju 2 thn muat2. 3 thn besar skit..
a ah la ko, nampak jannah berisi.. ni mama dia terer masak le maknanya...

Zanna_MamaBatrice said...

ya betul...
jannah dah semakin bam bam..
geram nengok muntot dia yg bulat tu...cam nak geget2 jer...boleh tak kak iena...hik hik hik
pastu jannah sgt cool ok...
relaks jer dia tu.....

Sue@MamaMaryam said...

jeles2 tgk badan jannah.. akak kasi dia susu apa? maryam pun dah mula mkn ubat cacing dr umo 1 thn.. tp kering gak..sian dia...

Mimi~Najeeb said...

K.Iena bagi good idea la kat kami...nnt hujung minggu ni nak pakai balik baju raya (semestinya udah dibasuh..kui..kui) pastu nak posing habih pakai tripod..huhu..hover makk..
Suka la bunga2 baju K.iena & Jannah..cunnss..very da kalerful..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...