About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, October 21, 2008

Aku & Anak2 :: Koleksi Gambar2 lama..

Wajah di dalam pantang..
Anggun tak?? keh..keh..
Kelahiran yg dinantikan...
Hadiah dari kawan hubby..

Anak daro aku..

sayang tul kat 2 budak debab ni..
suker gambor ni..
gambor aku maser menunggu hari untuk melahirkan Rizqi.. Kawasan kolej aku..Jannah suker p sini sebab dia boleh main air..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

Zanna_MamaBatrice said...

kak
ko mmg ayu jelita kak
baby face gitew....
zana suke tengok muka kak iena tau.
dah ler putih melepak....tp jannah takde ikut muka ko sangat kan kak...dia byk ikut abah dia...tp rizqi byk ikut muka kak iena...org tua2 kata...anak lelaki ikut muka mak sejuk.....

Cik Puan Mimi said...

wah mengimbas kenangan lama.. bestkan tengok gambar2 masa ngandung.. aku pun cam teringin nak ngandung lagi.. heheh tapi ntah bila..

aku nak tanya kau, gambar2 ni semua kau cuci tak?? aku simpan dulu, nanti dah banyak baru aku cuci.. gambar bandung kau dah cuci??

Hirda Ibrahim said...

ko ngandung muka bersih ayu gitu.
aku rupa kusam bagai. siap dgn jerawat x hengat punya...

so, note to myself..time mengandung x yah le nk amik gambar byk2... x cuns...huhuhu...

lieya_latif said...

kak....mase pantang tak pakai pilis ke...lieya dulu kan....40 hari tu lee tepek pilis.....panas dahi tau.....he he he he...tapi dah masuk 2 minggu lieya dah pakai seluar dah...seluar tdo yg longgar tu.....leceh berkain batik sepanjang mase ni he hehehe mak aku pun geleng pale jek jage anak die yg degil ni pantang he he he he

yelaa kak, muke ko mase ngandung berseri2....org kate kalo ngandung baby boy muke sememeh....tapi ko lain kan kak...takpe laa bahagian masing2...yg penting anak sihat kan.....

mrs khairul said...

wah kak iena dlm pantang sempat g posing..niza xde amik gambo pun asik amik gambo anak2 jek smpai lupa nak wat kenangan gambo msa pntg..keh..keh..kak iena maintain je muka tuh..pntg ke x pntg..tetap anggun..dh beso kan rizqi tuh..muka dia sejibon cm mama..

eija28 said...

mengimbau kembali gambar2 lama erk...berseri2 gituw!!!

azie(mama auni& erin) said...

alo akak masih comel lg terserlah gitue ayunyer....dlm pantang pun masih comel & segar bugar..cik abg dok gigit bibir jer tue tgk kak ina...opssss pantang sayang hihih....

ILA said...

hai Kak Eina....

Wow mmg anggun rupa mu ms dlm pantang itew!! ouch...

Suka tgk gambo akak ngan JANNAH ms ngah sarat ngandung tu...very the comelsss ler

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...