About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, October 08, 2008

Heppy 6 months my boy..


Rizqi dah genap 6 bulan mase 1 oktober 2008 ( hari raya pertama ) hari tu..antara perkembangan Rizqi dia dah pandai sebut "mama" & "abah".. dia jugak dah pandai kenal org..rupa lain ckit muler lah dia mencebik..keh..keh..pilih yg cun jer anak bujang aku ni..

Rizqi pun dah boleh meniarap ngan jayanyer, cuma sekarang ni tengah berlajor menyusur sambil angkat2 bontot yg debab tu..comel sangat tau..kalo susah sangat dia akan menangis mintak tolong..selalu yg tolong dia a.k.a kacau Rizqi tak lain tak bukan si kak long Jannah...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Sue@MamaMaryam said...

selamat hari lahir kak !!! semoga bahagia sokmo ngan 2 org permata hati itu :)

wah..jannah syok main bunga api.. thn depan insya-Allah rizqi boleh main sama2..mesti lg meriah..

bulatnya budak rizqi ni..sy yg tgk pic pun geram tau.. bila la nak jumpa rizqi n jannah ni ek..

Hirda Ibrahim said...

rizqi mau kat org cun jek? uihhhh kecik2 dh tunjuk romeo anak ko ienaaa...

so, note to myself, nk jumpa rizqi, make-up mampan2 skit....muahahahah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...