About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, November 24, 2008

Afiq Amani 2nd Besday Bash


22 nov/Sabtu lepas aku ngan hubby & JR (jannah Rizqi) p kl...banyak tujuan sebenarnya aku p KL, salah satunya beli backdrop untuk amik gambar perantin bulan dec ni..dan juga beli brg2 untuk bengkel kecantikan aku tu..so, dapatlah aku menghadiri diri ke umah ila mama afiq untuk sambut besday afiq,,malangnya aku sampai2 afiq baru jer potong kek..aduh terlepas..kat umah afiq dah ader ramai mommies yg memang aku kenali & glamour2 gitu....
aku terkejut gak tengok, fuhh ramainya org..mcm nak menerima menantu lak si ila ni..happening tul..kek, goodies bag sangatlah kreatif..afiq comel sesangat jer pakai costume dia tu..minat tul aku ngan baju tu...air vico tu pun tersangatlah best..rasa nak refill dalam botol mineral yg banyak dlam kete aku tu..ila marah tak??keh..keh...
Thanks Ila sebab sudi terima kami walopun disaat akhir..(mcm ayat drama lak)..
Untuk Afiq, selamat hari lahir sayang..moga sentiasa bahagia dan berjaya adalm apa jua keadaan..
Emak comel..anak pun sama comei tau..Afiq tengok aku..mesti dalam hati cakap "cun tul auntie ni!"..wakaka..Aku ngan Rizqi..Jannah ngan Trisyia..semua sengih tak hingat dunia..gamat tul..

Lieya ..ait..berangan lah tuu..Si comel Balqis menguap..ngantuk ..time tido..Korang tengok muka hirda..tengah angan2 tu..nak kenen2 kan budak 2 org tu..budget baik tu..melepas Jannah!!Sham ngan Rizqi..suke Rizqi..berlaga pipi ngan auntie sham..gebu kot..keh..keh..

Akhirnya aku berjaya buat entry ni tanpa tangguh menangguh....yahoo...so kirakan birthday afiq ni penutup tirai 2008 ker ??? atau ader lagi..kalo nak jemput aku, ckp awal2 keh..senanglah aku buat awal2 skrip manja gitu nak ajak hubby aku..keh..keh..

So, tahun depan kita start misi "perkongsian hadiah"..setuju tak ??


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

11 pesanan:

Hirda Ibrahim said...

weih..cargassss....
hahhaa...
heran aku, rizqi langsung x mo kat aku tau...aku ni x cukup gebu lagi ke???

ya ampunnnn... aku gelak gila bc statement apa afiq kata time tgk ko. hahahah... sila la perasan iena, x dak sapa nk marah...hahahha...

laa bila masa ko snap pic aku dgn hardy & maryam tu? rupa aku cam pompuan 2 anak yg keletihan kan? sadis sungguh!!

☆ lieya latif ☆ said...

ha ha ha ha ha ko mmg terra kak iena....akhirnye ko berjaya update citer ni sebelum ia menjadi basi keh keh keh keh ......

kak iena, lawak gile dialog afiq tu...blah le kak perasan le ko kak...tapi okey le tu....afiq konon2 puji sebab nak amik ati org tue jek tu keh keh keh keh

alahai..sume mengeksploitasi pic lieya dokong balqis......amik berkat kak nak beranak lagi 2 tahun....tapi bior dapat baby boy ler.....hi hi hi hi

ceh, rizqi ni, time lieya dokong mase kat umah lieya kat johor ari tu kemain die taknak...kejap jek dpt pegang die...bile ngan sham...amboi2 kemain gediks2 mesra lagi....yela2...daku tak cukup dunlop lagi le nak jadi dunlop pillow tu...tu pasal rizqi reject aku ngan senang2 nye hik hik hik ....

wanie said...

iena..hardy dah terlepas, irfan available lagi...hahaha...dengan tak malu nye meng offer anak sendiri

Anonymous said...

ensem nyer Rizki pakai baju hijau tu..sesuai sgt dgn kulit dia yg putih melepak tuu..
alang2 da ke KL, dpt gak gi birthday bash Afiq kan..
Tapi K.Iena mmg rajin dtg KL pun...da mcm rumah ke-2 kan :D

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ko nie kak....
jeles aku...w/pun ko kat segamat...tp mostly bila besday bash anak member2 kat kl..muka ko mesti ada...hubby ko rajin ler nak membawa kak....hubby zana tu aduhai, pujuk rayu ler camner...kalu dia kata tak nak..tak nak ler.....gue tension ler...

amboi...rizqi ngan sham...posing pipi ke pipi gitew....

dan seperti selalu...ko akan ada dialog kreatif ko yg buat aku cam nak pecah perut gelak....biar ler afiq..nak wat camnerkan...auntie tu mmg cun pun.....tp naper muke afiq cam confuse jer...he he he..

Sham Ummi Echa said...

hahaha...sbb pipi gebus aku tu la rizqi brkenan nk laga pipi ngan aku tau...hahahha..
aku pon nk amik brkat dpt baby boy gak apa...

respek tul kt ko iena... jauh2 ko sggup dtg yer... aku tau..alasan jer ko nk cr barang tuk bengkel tu kan...kan..tujuan utama ko mst nk g bash afiq n nk jmpa kitorang yg glemer ni kan..kan..hehehhe siler wat pengakuan ikhlas yer..

pape pon..syabas wat ko selain dpt g bash ..ko dpt hapdet ngan cargas gitus...

yong ibu chem said...

frust!
tak dpt join!

meriah tul tgk suasananya.

akak, kongsi hadiah apa tu kak?

eija28 said...

kemain riqi berjalan sampai shah alam erk...tulah kak eina lmbt sampai...tp tetap meriah kan?akak nak kongsi hadiah apa tu?

eMMa@iKKa said...

terkejut den jumpa kak Iena kat rumah Ila...sanggup tu dr Segamat turun ke S.Alam utk gie Birthday Bash Afiq!..Saluuuuuut lah....:. Kita org dekat nie pun sampai lewat..hehehehehehe

Anonymous said...

hehehe..cergas la akak kali ni..sy plak yg lmbt.. muahahaha.. akak..sy setuju.. thn dpena kite mulakan perkongsian hadiah itu...

Unknown said...

akhirnya kau update jugak cerita bash ni sebelum dia bash ek.. hehehehe

na, cakap dengan kakak ipar kau tu, terima kasih sebab dia ada baca2kan doa untuk farhan.. farhan terus baik malam tu dan esok dah tak demam langsung.. percaya atau tak, farhan langsung tak makan ubat pun.. alhamdulillah dia dah baik..

rizqi dah semakin membesar, semakin putih melepak macam kau eina.. nanti boleh kawan dengan abang farhan (abang thomas) tau..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...