About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, November 30, 2008

Jannah :: 28 bulan & Rizqi dah 8 bulan..

Cepatnyer masa berlalu..anak bujang aku, Rizqi dah 8 bulan..masih meniarap lagi..pusing 360 dah teror..yg kelakornya merangkap tak teror lagi..tapi kalo didudukkan steady jer..makan pun kuat..dah pandai panggil nama mama,abah..
Dan sorang puteri mama, dah pandai cakap & buat ayat.. mama faham sinambungan cerita Jannah.. dah kuat makan..dan kuat jalan...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

Sue@MamaMaryam said...

yeye pandainya rizqi dah leh panggil mama & ayah.. cam maryam dl.. umo 7 bulan.. clear je panggil ayahhh..mama dia lmbt sket..

azie(mama auni& erin) said...

ala mana gambar akak...hehe sama la si erin pun leh paggil babah jer..azie rasakan rizqi nie nnt leh cakap awal..cume jalan la lambat ckit kot..sbb elin dah boleh berdiri & berjalan dengan bantuan meja or apa2 yg boleh bantu dia jalan...

Mimi~Najeeb said...

wahh..rizqi da pandai sebut mama and abah..cekap tul..mesti kakak Jannah yang jadi cikgu nih.
nak gambar pls..hehe

Zanna_MamaBatrice said...

cepat jer masa berlalu yerk kak
rizqi pun lagi 4 bln nak jejak setahun.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...