About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, November 25, 2008

BELON SPONGEBOB..

Masa aku p Kl ari tu, aku p Mydeen dekat2 ngan Jln TAR..on d way balik, dalam kete nampak org jual belon sponge bob.. Jannah asyik cakap "nak elon bob" (nak belon spongebob)..so hubby aku pun belikanlah..regenya RM5..bagi aku x berbaloi, tapi hubby aku kata cantik n tahan lama..Rizqi gigit2 pun, jannah lanyak2 pun masih tahan lagi..bolehlah tahan sampai seminggu..pastu kini dah kempis..


Asyik pegang jer spongebob tu

asyik sebut "ni anah unyer yah" ( ni Jannah punya lah..)
Rizqi ngan Jannah tengah berebut spongebob..
Rizqi pun suker main belon spongebob ni..
beria2 nak pegang belon spongebob tu..
pandai pegang tali belon..Jannah..dah boring lah tu...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

13 pesanan:

Zanna_MamaBatrice said...

adoiler kak...sama jannah ngan batrice...pantang nampak belon spongebob nie......mintak jer...kekadang zana malas nak layan...yelah, harga dah RM5 dah...tahannyer sampai seminggu ler paling lama...lepas tu terbiar...

last week gi teluk chempedak, ko tahu kak harga dia berapa? RM 7 ok...tenganga zana...giler mahal ler hai...nasib ler batrice dah terjerit "bob" "bob" kat situ...kalu tak jangan harap ler....

hik hik hik...kemain rizqi pegang spongebob tu erk....ok ler kan kak, jannah still boleh share menan ngan adik dia.....

eija28 said...

jannah ada belon erk...untie nak pinjam boleh...si rizqi tu dah pandai nak tarik tali belon tu.....setakat nie iman x ada plak mintak belon klu dia nampak...tp klu barang yg dia nak tu x dpt...abis dia melalak satu dunia....

Fateen said...

baguslah jannah ngan rizqi leh kongsi belon tu..kalau kitorang mmg kena beli sorang satulah jawabnya.. kalau x mau perang dua beradik tu..

*minggu ni turun KL tak?

Puan Iza said...

Haikal pun ada kak ina belon camnie...beli masa kat jom heboh kat bukit jalil dulu...tapi haikalnya pooh. mmg tahan kak belon nie...sampai skg ada lagi...cuma dia empis arrr, kena tiup balik....
ooo berebut ek dgn rizqi....meh umah auntie, pinjam abg haikal punya yea :-)

azie(mama auni& erin) said...

nonie pun suker gak belon tue..tapi babah xbeli....akak pandai nyer rizqi pgg tali..dia dah boleh apa yer...?

wanie said...

murah la rm 5 ringgit..hari tu wanie beli rm7..irfan pun pantang tgk belon..kalau tak dibelikan mau dia buat drama kat situ jugak...

ok la jannah leh share ngan rizqi..tak kedekut jannah ni

mrs khairul said...

oh rizki pun dh pandai rebut brg ngan kak long ek..bagus..tu la namanya nak teruna..hahhaa..

nak komen psl bash afiq..korg menggediks byk kali eks..aku skali je tau..huhuhu..kak ina rizki tu mmg lah sgt comel tau.dah la putih melepaksss..geram jek aritu xdpt dukung sbb dok kendong balqis..jannah plak tetap sexy eks mlm tuh..ngan overall pendekssss dia tuh...hehehehe...

Mimi~Najeeb said...

hihi..hari tu pun ada beli utk Najeeb yg Spongebob RM5 nih..kejap je dia main, kena kipas terus meletup..hihi

Sham Ummi Echa said...

aku pon ada beli gam belon ni kt jalan tar tu.. tp yg minnie mouse nyer... x smpai brp jam da kmpis sbb kena gigit ngan echa... sabo jer la..

Sham Ummi Echa said...

aku pon ada beli gam belon ni kt jalan tar tu.. tp yg minnie mouse nyer... x smpai brp jam da kmpis sbb kena gigit ngan echa... sabo jer la..

Cik Puan Mimi said...

kira memang murah kalau beli kat jalan tar tu, kalau beli kat tesco diaorang jual RM8 seketul.. mahal

wah baiknyer kakak jannah sharing dengan adik dia main belon.. nanti lepas ni bila rizqi dah besar, conpem kau kena beli 2, kalau satu mesti berebut punya

Hirda Ibrahim said...

aku beli kat PKNS pun rm5. tapi apsal aku tahan 5 days je aa??

lieya_latif said...

kat alamanda ade gak jual belon ni kak iena...bape kali dah pergi sane...mia dok ngendeng2 nak...malas lieya nak layankan....kat umah tu dah berbelas2 bijik belon tukdie.....he he he he....

alahai....bucuk2 aunti ni...pandai betul nak main belon....riqzi suke tgk kale die yg meriah tu kot....jannah mmg kak long yg bagus...boleh tolerate share mainan ngan adik die.....good laa kak long jannah nie....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...