About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, November 04, 2008

Raya @ JB..

20 okt 2oo8 :: Raya ke -20 hari tu, SIL aku datang rumah..sajer jer lepak2..pastu ntah mcm mana leh plan nak p JB, nak raya kat rumah mak saudara hubby aku yg akan melansungkan perkahwinan pertama, anak perempuannya..sebab pada 26 okt tu aku dah terbang ke KL utk memeriahkan birthday bash Farhan & Emily..keh..keh..so kita org bertolak petang dalam kul 5 ptg,selepas p open house rumah Ketua Jabatan en Mokhtar kat Jasin..sampai Kat JB dalam kul 8..cian jannah, lalu jer kat Danga Bay..tak sempat nak singgah..lain kali yer sayang..aku sempat singgah umah cousin aku kat Bandar Baru oda, pastu dalam kul 11.30 bertolak ke Tangkak semula.. dalam kul 3 am sampai rumah..penat tul aku rasa..tapi hubby aku lagi penat sebab drive kan..tu ler buat plan last2 minute.
Dalam keter..
dah maghrib..tengah syok meniarap.

Hubby ngan anak daronyer
21 okt 2008 :: Esoknyer lak kami lepak jer kat rumah sebab petang tu hubby nak p taiping..ader meeting..aku plan nak bawak budak2 tu balik kg..berulang jer dari rumah ke opis..1 jam gak tu..tapi aku lebih selesa mcm tu..dari duduk kat rumah bertiga jer ngan anak2..yg benarnya, aku ni penakuttt....
muker bangun tidur..jannah menyelit kat Rizqi..hubby kemas bonet keter..model bonet keter..

Ni lak gambar2 diaorg biler sampai kg.. budak22 ni biler abah diaorg takder, sangatlah baik dalam keter..masing2 buat hal masing2..apa lagi ZZzzzzZZzz ler..senang aku nak drive..

sama2 meniarap..

aksi posing tunjuk gigi..

hello..comel tak saya??

ait..posing junjung bantal pun ada ker???

emak budak..sila abaikan double chin tu yerk...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

11 pesanan:

Puan Iza said...

comelnya jannah dgn rizqi nie....
hehehe...jannah jadi model bonet kete ker?...pastu jadi model junjung bantak lak yea...hehehe

Lily @ Mama Iqa said...

pandai jannah possing skrg ni..cute miut je tgk..hehe..cair la aunty cam ni!

Unknown said...

aku tengok bab jalan2 ni aku tabik spring kat shahrir, dia jenis tak kisah jer.. on jer kalau nak pergi mana2.. tak merungut pun..

tentu penat ek.. ulangalik satu hari, bukan dekat tu.. jauh jugak sampai 3 pg ..

aku kalau dari kg din kat kulai nak balik segamat pun alahai rasa lama jer perjalanan padahal 2 jam setengah jer..

alahai dua orang model kecik ni.. suka pose sama2 ek.. mak dia pun tumpang menyelit.. tak lama lagi dapat la pose (cium) yang macam abang farhan selalu buat kat emily tu.. heheheh

Su Hana said...

hehehe..jannah ni sedap tol badan dia.. syoknya..kejap je dah besar rizqi kan..

yong ibu chem said...

amboi, kemain lagi tu ha jannah...sibuk posing bagai. nak gak dia lelama tenung kamera ye kak iena. kalau chem harus bergerak2 lah gmbr dia.. :)

Anonymous said...

baiknyer dorang ye..zzz je dlm keta..senang la K.Iena nak drive kan..pasni bole la mama dia drive ke mana-mana 3 orang kan..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

rajin betul hubby kak iena nie jejalan tau
hubby zana nie ikut mood ler..kalu tak dah lama redah turun naik KL tau....he he he

model bonet keta...he he he lawak ler jannah....tulah, sesekali kena gark kemas bonet keta tu kan kak...mcm2 harta karun ada kalu tak kemas.......

Anonymous said...

kak mimi..hihi comel la rizqi putih melepak..

Jasfyra said...

hehehee...comey ar model bonet keta tuh...pandai sungguh posing..kekeke..camne rizqi?dah sihat dari demam?

re - masa tu dina bam2 sbb breastfeed..lps tu terus susut bdan dia...panjang je lebih..hehehe

Sham Ummi Echa said...

ni belum ada lg nih model bonet keta..hahahha... baik plak dia nk posing kt dalam tu...

penuhnya xtvt hang...cpt hapdet yer... x sabar nk baca..

mrs khairul said...

byknya gamba! mcm2 aksi si jannah..ske tgk rambut dia kak..jenis x lurus..mcm barbie gituh...hehhee..

alahai xsaba nk tgk balqis meniarap mcm rizqi..comel jek tgk gamba dia yg kt atas tuh..mcm marah jek..marak kak jannah yek?

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...