About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, November 15, 2008

Jannah dah 2 tahun 3 bulan & Rizqi dah 7 bulan..…




31 Okt hari tu, Rizqi dah 7 bulan..perkembangan terbaru dah pandai bergurau senda ngan Jannah..berat badan hampir 8 kg..tak suker pakai baju..mesti nangis dan tak suke makan ubat…


8 Nov , Jannah pun dah 27 bulan..makin bijak makin notty..dan makin disayangi...

tapi nak main, tapi takut..buat habis syiling jer


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

Mimi~Najeeb said...

happy 27 months to Jannah & happy 7 months to Rizqi..da besar dahh..esok gi tak hardy's bash?

Hirda Ibrahim said...

iena,
thanks for coming to our home last friday.
hardy ko, sampai tido ngigau2 sebut, ABG!! ABG!!
esoknya pagi2 bgn tanya aku "mana abang?"
len kali ko dtg umah aku, ko kena bwk anak sedara ko tu lagi le nampaknya... heheheh
e btw,
happy 2 thn 3 bln jannah & 7 months rizqi. finally dpt peluk rizqi yg bam2 itu.... pastu muka dia herannn je tgk aku.. hahha..soo cute!!

lieya_latif said...

kak iena....thanks for the lovely sandals tu....mia n mija pakai jek kat umah tau...so cute!!

kak, aku sedey dengar ko datang salah hari kak...aduh kak, kalo tak boleh kite ketemu ngombrong2...takpe laaa kak...nak wat camne tak de rezeki kali ni....

eiii dah 7 bulan rizqi yg goreng pun sodap ni....pejam celik pejam celik kejap jek dah besar kan kak....kakak jannah pun same....dah anak dare sunti dah...auwww!!!!

mrs khairul said...

kak ina mana gambaqnya?heheh..ssi sexy tuh xde latest posing2 g ker..so suka ngan adorable rizqi nih..xtau nk gambakn mcm mana comeinya dia..xpnh jumpa dia live g..auntie nak kiss lah..muahhhhh..

ILA said...

Happy 2thn 3 bln tuk JANNAH dan besar dah kakak yer!!

Wah RIZQI dah 7 bulan dah yer!! sekejap tul masa berlalu...rs cam kak eina br je lps pantang ekekekke

Psssttt kalo Kak Eina turun KL lg minggu ni leh la menggediks kan diri kat umah Ila pulak sempena bday bash AFIQ sabtu mlm ahad ni....leh la jumpa baby RIZQI!!

azie(mama auni& erin) said...

akak rizqi leh apa...si elin dah leh paut benda & berdiri cepat la...auni dulu 1 tahun 3 bulan baru leh berjalan..akak kejap jer kan tgk la tahun depan dah setahun...

Cik Puan Mimi said...

kejap jer dah 7 bulan kan rizqi tu.. rasanya baru jer tengok dia masa bby..

nanti sikit hari lagi, bukan takat gurau senda dengan jannah, tapi diaorang akan lebih mesra dan sayagn menyanyagi macam farhan dan emily

Ayong said...

kejap je anak-anak membesar kan kak..

:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...