About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, September 25, 2008

Back dated entry ::Angah yg tunang, jannah yg sibuk..

Maser lepas jer berdandan.. tengok tu Jannah tak mahu bangun..
Sempat jer menyelit..
Macamaner aku leh terlupa sesangat tentang nak buat entry angah tunang ni..actually angah ni bertunang pada 31 ogos yg lepas.. sehari sblm kita berpuasa..tunangannya org dekat jer Felda Keratong..so tema nyer warna purple..Org yg paling buzy pd hari tu ialah abah jannah merangkap fotografer dan tentu sekali si jannah.. maser ni rizqi meragam cikit sebab majlis diadakan lepas zohor..panas...


Ikut warna tema..purple..Kak Nadia..Jannah suker buli..

Seperti biasa lerk kalo hantaran org dekat2 ni mesti ada kek..Jannah ni maser dia nampak kek tu, terus tak sabor2 nak makan..aku asyik menyabarkan jer..lepas jer rombongan lelaki balik, angah pun bagi kebenaran untuk potong kek dari pihak lelaki..tengok tu anak dara aku makan dengan gelojohnyer...

cedappnyer sampaikan makan gune tangan kanan kiri..

Ok ni ader beberapa gambar sekitar majlis pertunangan angah yg telah diedit oleh hubby aku..






family aku...

Kami sekeluarga ingin mengucapkan selamat menempuh alam pertunangan untuk angah dan tahir..semoga tabah dan cepat2 mendirikan rumahtangga ..isyaallah 6 Dec 2008 ni..wahh berpesta lagi ler kitaorg ni...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

7 pesanan:

Sue@MamaMaryam said...

cantiknya gaun jannah..berkenanlah..

Mimi~Najeeb said...

Jannah..napa mama letak gambo Jannah makan kek tu?!..terliur la pagi-pagi ni..hihih.

lieya_latif said...

tahniah buat angah!!! semoga berbahagia selamenye.....

akak, cantik2 hantarannye...dahle daku ni suke kale purple...so mmg i likeeeeeeeeeeee gituuw.....

amboi2 jannah kemain lagi tak bersile haaaa...kemain suke le tu dpt makan kek..same lee ngan mia n mija kak iena oiii....kalo nampak kek mule laa terkinja2 tak sabar nak makan....part plg dieorg suke krim kek tu....he he e he he abis comot satu badan.....he e he he

eija28 said...

wah...purple gituw...tahniah utk angah...kak eina...eija melaka tu kg nenek..dekat sg. udang..knp kak?ada sedara kat melaka gak ke?wah si jannah makan cake x ingat donia haa...

Sham Ummi Echa said...

samat brtunang angah.. cntik2 gambar yg diedit oleh hubby mu itew.. kaler purple lg.. mmg trserlah la kan...bila nk langsungnya ni..

Zanna_MamaBatrice said...

cantik arr theme color...sama cam zana tunang dulu....

cun jannah...sokong ngan sue....gown jannah cantik...
kemain jannah ngan kek tu...kes lepas geram coz' dah tunggu lama nak makan kek tu erk jannah

re : kak iena...tu brg yg zana borong semlm.....barang2 batrice & hubby dah borong time gi johor last weekend......

Hirda Ibrahim said...

iena,
ko kena tagged dgn aku..
jawab...jawab.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...