About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, September 19, 2008

Jannah ngan baju kaftan..

Pagi2 dah mintak karipap..tak posa..


Jannah! jannah! mama tak tahan lah sayang tengok awak mcm ni..
Kalau pakai baju kelawar, kene pakai sepentot tau..
Aksi melampaulah pulak..keh..keh..
sajer jer buat entry ni sebab nak tunjuk kat yong baju jannah sama ngan baju yg yong belikan untuk chem kat terengganu tu..
Jannah lak sporting giler biler suruh berposing..

dah boring..mama asyik suruh posing jer..
Ye!!Ye!! Rizqi dah leh meniarap..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

9 pesanan:

Ayong said...

haah lah kak...sama...hehehehehe standard lah kan kalau design baju kaftan bebudak..tu je pesen nye..hehehehe yong mmg sukee tgk budak tecik pakai kaftan ni..nampak chumel..tapi kalau tgk org dewasa pakai kaftan pastu jalan pulak kat giant..tesco..alahai, sakittt mata lah! hahahahhahaa

MAMA IQA said...

pandai jannah possing2 maut..ngancam tu! hehe~ lawa la kaftan tu..utk bdk sethn lbh ade ke saiznye?

Mimi~Najeeb said...

sporting la jannah posing utk mama dia..da pandai meniarap ye..bravo boy :D

Sue@MamaMaryam said...

comelnya.....budak2 klu pakai kaftan mmg cutekan? geram tgk...jannah sporting abeh...

Hirda Ibrahim said...

adoila.. aku leh gelak sorang2 tgk gaya jannah posing. mula2 skit punya ayu ke..tup2 selak baju kelawar buat aksi terlampau... hahahah...
yeay!! rizqi dh leh meniarap. x lama lagi dia leh menyulur.. habis le segala menda dia capai...

Cik Puan Mimi said...

ala jannah tu mengikut jer kata mama dia tu suruh posing.. mimi pun suka jugak pakaikan emily kaftan, tapi emily plak rimas pakai kaftan

lieya_latif said...

kak, dah tergelak golek2 tgk anak dare ko ni posing kak, siap ade sesi angkat2 kain lagi haaaa....lentok2 atas katil pun ade haaaa...mmg comel...

tapi yg tak tahan tu aksi makan karipap tu.........hermmm jannah buat lieya lapooo laaaaaaaaaaaa hik hik hik

psst...kak, smlm tu off record tau...jgn pecah lobang plak tau...bahaye!!!!!!

eija28 said...

nak tergelak eija tgk aksi2 jannah...tu sampai dah angkat kain ngape sayang oiii...ooo...jannah x pose mkn karipap erk...untie nak sket boleh...rizqi dah boleh meniarap...siap lor kak iena lps nie...cepat besor sayang!!!!

Zanna_MamaBatrice said...

comel arr jannah ngan kaftan tu
nak cari arr satu utk batrice
tp nak cari kat mana erk kak kaftan bebudak nie..kalu kat kelate tu ok ler jugak....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...